אימונים - מכון כושר חולון Private Gym

אימונים

סוגי תוכניות אימון בחדר כושר:

 

ניתן להתאמן למטרות שונות על מנת להשיג יעדים  והישגים שונים.

הרזייה, הורדת אחוזי שומן, עיצוב ה גוף

הלא מטרות שניתן להשיג בשילב של 3 דברים: תזונה נכונה, אימון אירובי ואימון התנגדות. מאמנים שלנו יבדקו את הגוף שלכם עם מכשיר מקצועיTANITA, ולפי הנתונים (משקל, אחוז שומן, מסת שריר, שומן ויסצרלי, אחוזי מים, BMR, משקל עצמות...)

 יבנו תוכנית אימונים בהתאם. בהדרכה יעברו אתכם כל תחנה לפי תוכנית אימונים וילמדו אתכם איך להתאמן בצורה הכי נכונה עם הדגשים חשובים (יציבה נכונה, קצב נשימה, ביצוע נכון). אנחנו משוקים תוספים מסוג שורפי שומן. תפקידם לזרז את קצב שריפת השומן פי כמה וכמה. 

מסת שריר:

מתאים רק לגברים. מדובר בשינוי גוף יותר נכון בהרכב שלו (הורדת אחוזי שומן ועליה במסה הרזה-מסת שריר). מבנה גוף שמסה רזה שלו יותר ממסת שומן פי כמה, יותר בריא יותר יפה ויותר אסתטי.  תוך כמה חודשים ראשונים של אימונים בחדר כושר כבר ניתן לראות שינוים משמעותיים בגופכם ועם השנים ניתן להוסיף מסה רזה (כמה ק"ג בשנה).  ניתן להיעזר בתוספי תזונה שונים שעוזרים לצבור מסה רזה בקצב יותר מהיר, מקצרים זמני היתאוששות, מוסיפים כוח לשרירים. ניתן לקבל יעוץ מקצועי במקום ולרכוש תוספים איכותיים של מותגים המובילים בעולם

עוד עלינו

שיטות אימון, התקדמות,תזונה,מעקב.

View all
View

Bonus Card

כרטיס מגנטי Bonus Card למנויים של מכון כושר פרייבט ג'ים

View

שעות פעילות

שעות פעילות של חדר כושר   א-ה  7:30 עד 22:30   שישי-שבת  9:00 עד 17:00         לוח...

View

שקילות ומדידות

מומלץ מאוד לעקוב אחרי משקל בזמן האימונים, וגם לעקוב אחרי ערכים אחרים כמו אחוזי שומן, מסת שריר ועוד

Instagram 

Google+‎